Bewertungen von Saramacca Food Den Haag

Neue Beurteilungen

5.0
Ben
9 Februar 2024

Onverslaanbaar deze toko. The best in town

Bert
4 Februar 2024
Wij
3 Februar 2024

Alles was goed! Smaakvol en superwarm. Top

Shareen Ramharakhetet
22 Januar 2024

Eten was lekker.

Roberto
12 Januar 2024

Ik had witte rijst met lams besteld en zoals altijd heel lekker....top. Mijn bestelling zelf opgehaald en was op tijd gereed.

Sahadew
10 Januar 2024

Eten was lekker alles was warm alleen jammer dat het voor 4 sauto om en nabij 1,5 uur heeft geduurd.

Anis
10 Januar 2024

Zowel de bami als nasi smaakt goed en normale porties maar de roti is volgens mij niet echt vers en smaakt redelijk .

Fahim
9 Januar 2024

Goed eten snel bezorgd

.
9 Januar 2024

Teleurstellend, zat amper kip in en het proefte niet vers en was hard

Angela
7 Januar 2024

Eten was heerlijk, alleen een beetje teveel kousenband en helaas weinig sambal.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Pinar
4 Januar 2024

Vriendelijk personeel, makkelijk bereikbaar en lekker eten. Ik bestel er graag!

Kitty
2 Januar 2024

Heerlijk gegeten weer en mooi op tijd

Fred
14 Dezember 2023
Arian
6 Dezember 2023

Onovertreflijk geen woorden voor TOP wij hebben heerlijk gegeten alles nog warm

Kitty
4 Dezember 2023

Heerlijk eten en mooi op tijd we gaan zeker vaker bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anna
3 Dezember 2023

- Roti had harde plekken - Telo was niet goed doorgebakken

Patrick kipp
25 November 2023

Eten besteld en betaald ga het ophalen is de winkel dicht en niemand bereikbaar super slecht

Kira
22 November 2023

Bara garnalen met koudeband Verbeterpunten: - de bara was prijs gerekend een "mini" bara die ook nog eens maar voor de helft gevuld was , karig waardoor de onderkant niets meer dan een sompige bara was - nou verder over smaak te twisten valt, maar ik vraag me af of jullie dit zelf ook eten? đŸ€” Ongevraagde tip: - de bara ipv huishoudfolie op folie ingepakt was waardoor de bara sompig geworden was door alle damp, misschien een papierenzak de oplossing is voor dit gebeuren? Bami speciaal kip: Pluspunt : de kip was lekker Verbeterpunt: - de groente niet ok(muffig/ niet helemaal goed) smaakte Voor de €20 even zonder bezorgkosten + plastic gerekend verre van waar voor mijn geld gekregen heb đŸ€—

Bert
19 November 2023

Toen het eten werd afgegeven vertelde de bezorger mij (hele vriendelijke man) dat hij de drank was vergeten mee te nemen. Dat heeft het wel supersnel opgelost. 🔝

Laila
14 November 2023

Ben dit niet gewend van jullie. Maar laatste tijd zeer slecht Eten komt koud en veel te laat aan. Kids hebben patat niet aangeraakt,helemaal koud nat en slap. Telo aangebrand gebakken van buiten. En de binnenkant rauw niet goed uitgekookt. Loempia aangebrand gebakken. Echt heel jammer

Franck
11 November 2023

Was weer heerlijk. Alles was top.

Mw N.Smid
11 November 2023

Mvg N.Smid

Mw N.Smid
6 November 2023

Beste Saramacca Food, De bestelling is goed aangekomen, helaas zaten er géén servetten bij, Jammer voor mijn 1e keer order via email. Hierbij vroeg ik om kokossmaak mogu mogu drankje, waarbij niet gecontacteerd werd, zoals gevraagd! Al met al kwaliteit voedsel/orgeade/ mango maaza waren prima!! Top, ga zo door zou ik zeggen! Mvg mw. N.F.G. Smid

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kitty
6 November 2023

Heerlijk gegeten en mooi op tijd groetjes Kitty

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Aziz
2 November 2023

Een erg goed restaurant op het plein, goed voedsel voor een rendabel prijsje. Service was goed! En snel klaar.

Ciftci
31 Oktober 2023

Weer heerlijk als altijd!!! Laten de ondernemers ondersteunen en via hun eigen site bestellen!!! Groet

Fred
30 Oktober 2023
Saskia
27 Oktober 2023

Het eten was zoals altijd lekker ben een tevreden vaste klant. bedankt keukenpersoneel en hele team van Saramacca food. Jullie zijn een top restaurant. Ik geniet altijd van jullie eten.

Teleurstelling
20 Oktober 2023

Voorheen ook wel eens besteld, maar wat is het achteruit gegaan. We kregen aangebrande loempia's en telo. Eten was ook nog eens koud. Hebben ook 45 min na aangegeven tijd wat al een uur was moeten wachten. Vlees was aangebrand en kregen maar 2 uitgedroogde stukjes. Heel jammer en teleurstellend dit. :-(

A
16 Oktober 2023

Vaste klant bij Saramacca Food. Voor het eerst 2 uur moeten wachten op mijn eten. Ik probeerde ze ook een uur te bellen, geen gehoor. Heel jammer! Ben ik niet gewend van jullie.

Shama
11 Oktober 2023
Hans Boutens
7 Oktober 2023

Eten was helaas koud. Was echt zonde

Raymon st
24 September 2023

2 uur gewacht op me bestelling , eten was koud en als ik bel neemt niemand meer op . Jammer was normaal altijd goed

Mark
23 September 2023

Fantastische Roti! We hebben Saramacca enkele jaren geleden ontdekt en willen niet anders meer.

Shareen Ramharakh
17 September 2023
sje
2 September 2023

Ik had roti rollen besteld, heb nooit zo een roti rol gegeten. Een rol bestaat uit aardappel kerrie kip en kouseband. Hier zat aardappel met spitskool doorheen ! en geen kouseband. Geen lekkere rol sorry! Heb wel een nieuwe rol gekregen met kouseband uiteindelijk. Tip zet op de website wat er in roti rol zit dit is duidelijker voor een klant scheelt gedoe. Een normale roti rol zit geen spitskool in vond het al vreemd.

T. Hassenmahomed
2 September 2023

Helaas was de bestelling niet volledig en was de blanco roti toch opgewarmd. Kwaliteit was verder prima.

Anis
29 August 2023

Erg matige eten zowel bami als roti . Wachttijd meer dan een uur .

Natascha
14 August 2023
Rvd
9 August 2023

Laatste keer Zeer slecht eten gehad, magnetron maaltijd en veel te hard opgewarmt geen goeie authentieke surinaamse smaken. Had ook een broodje kipketjap gevraagd en heb een broodje kipkerrie gekregen. Zoetzuur zat veeel te veeel chinese suiker doorheen. Kortom weggegooid geld!

Mike
4 August 2023

Was weer lekker😍

Jerry
29 Juli 2023
Shirley
27 Juli 2023

Het was heerlijk , jammer dat ik de garnalen op 1 hand kon tellen, de telo was toch hard ondanks mijn vraag niet te hard gebakken aub. Zeker voor herhaling vatbaar

Diwi
26 Juli 2023

Helemaal geen smaak. Bezorgkosten betaald ze konden niet op tijd bezorgen en in overleg met hun moest ik zelf mijn eten komen ophalen en alsnog moest ik bezorgkosten betalen. Ik vroeg hem waarom zou ik de bezorgkosten betalen en zijn antwoord was ‘ja jij hebt zelf ervoor gekozen om je eten op te halen’ ja meneer maar dan hoef ik geen bezorgkosten te betalen.

yulia
23 Juli 2023

SUPER LEKKER ETEN! ik heb echt genoten na een avond vol regen op 777. Dankjewel

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sharukh Sahadat.
22 Juli 2023
Aahoe
17 Juli 2023

Het beste wat je kan eten is mij saramacca

Peter
14 Juli 2023

Vaak besteld bij deze zaak, bezorging is zo lang. Ik ga het zelf ophalen anders krijg ik mijn eten pas1 a 1,5 uur later

Irfan Imambuks
11 Juli 2023

Lekker gegeten, grote maaltijden lekkers vers en altijd warm en vooral netjes ingepakt

Nandini
11 Juli 2023

Helaas geen succes voor ons

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mike
3 Juli 2023

Was weer erg lekker

Sharukh Sahadat.
30 Juni 2023
Sharukh Sahadat.
20 Juni 2023
Fred Z
16 Juni 2023
Sharukh Sahadat.
13 Juni 2023
s.w
6 Juni 2023

heb witte rijst met doks besteld rijst droog geen saus doks droog en geen saus bara droog en hard 1x en nooit meer

Krish
6 Juni 2023
Sharukh Sahadat.
1 Juni 2023
Sharukh Sahadat.
27 Mai 2023
Sharukh Sahadat.
24 Mai 2023
Anoniem
24 Mai 2023
Sharukh Sahadat.
23 Mai 2023
Keith
21 Mai 2023
Sharukh Sahadat.
20 Mai 2023
Bert
18 Mai 2023
Sharukh Sahadat.
9 Mai 2023
Patricia
6 Mai 2023

Meestal erg tevreden, maar de telo bakkeljouw was niet te eten. De telo leek wel rauw en ongebakken/ melig, en de bakkeljouw was oud en kurkdroog. In de prullenbak gegooid. Dit is geen foutje want je weet wat je in een bakje pleurt. En de bestelling was in t tasje doorlopen met sap/jus. Voor mij laatste keer, dat doe je niet want eten is niet goedkoop..

Sharukh Sahadat.
6 Mai 2023
Sharukh Sahadat.
3 Mai 2023
Muna
3 Mai 2023

Ik vond het oprecht niet lekker die eten ik had nasi en bami speciaal en er was niks speciale s eraan

Sharukh Sahadat.
1 Mai 2023
F de Zoete
27 April 2023

Prima kwaliteit, redelijke bezorgtijd

Wesley
26 April 2023

Het was weer super lekker, heb ervan genoten. Het eten was nog lekker heet toen het geleverd werd en het was snel geleverd.

Sharukh Sahadat.
22 April 2023
Harm Schut
21 April 2023

Eten is HEERLIJK! Ik vind de porties wel te klein!

Julia
20 April 2023

Helaas wederom meer dan 2 uur op mijn eten moeten wachten zonder dat de moeite wordt genomen om even te bellen. De vorige keer toen dit gebeurde, werd door de eigenaar gezegd dat de volgende keer na max 1 uur gebeld zou worden. Het eten was dit keer niet lekker. Het vlees en de rijst waren erg droog en er zat 0.0 groente bij mijn eten. Daarnaast was het al lauw eer het bij mij aan kwam. Een teleurstelling.

Sharukh Sahadat.
19 April 2023
Singh A
18 April 2023

Best in Town. Altijd goed en de echte surinaamse keuken

Sharukh Sahadat.
16 April 2023

Alles was in orde bestelling lams kerrie bakje was niet goed verpakt het kerrie saus lekte uit het bakje.

Sharukh Sahadat.
13 April 2023
Sharukh Sahadat.
9 April 2023
Sharukh Sahadat.
8 April 2023
Ali tt
5 April 2023

Lekker en betrouwbaar eten.

Bert
30 MĂ€rz 2023
Sharukh Sahadat.
30 MĂ€rz 2023
Giesla
26 MĂ€rz 2023

Bakabana verbrand, oud , bedoel niet vers Broodje pom ; broodje of puntje zeer goede Kwaliteit, pom lekker Saoto. : viel tegen voor t eerst De volgende keer beter

Manish
25 MĂ€rz 2023
Manish
21 MĂ€rz 2023
Manish
21 MĂ€rz 2023
Sharukh Sahadat.
15 MĂ€rz 2023
Sharukh Sahadat.
10 MĂ€rz 2023
Shal
9 MĂ€rz 2023

Doks was heel erg droog het was niet vers en de roti was pittig kinderen kunnen dit niet eten.

Sharukh Sahadat.
7 MĂ€rz 2023
sousou
6 MĂ€rz 2023

Lekker warm eten en snel bezorgt. Heerlijke eten love it. Extra drinken gekregen super lief en gul. Ze geven volle porties altijd😋en de bezorgers/eigenaar/ degene die de telefoon opneemt ze zijn allemaal altijd respectvol en aardig. Ik raad jullie echt aan bij deze restaurant te bestellen. Eten maakt je niet ziek zoals bij andere eet restaurants!!!!

Fred Dekker
2 MĂ€rz 2023

Het is nu al de tweede keer dat u in plaats van drie kerrie-eieren er maar twee levert. Bij de vegetarische roti ontbrak het bestelde ei. Niet goed.

Galied
1 MĂ€rz 2023

Wij hebben losse kipstukjes besteld en daar betaal je 1,50 euro per stuk. Het is onacceptabel dat je dan een stuk van 1,5 cm erbij zet.

Sharukh Sahadat.
1 MĂ€rz 2023
Refos
28 Februar 2023
Ben
26 Februar 2023

Tip en top

Ivan
24 Februar 2023

Geweldige keuken, heerlijk eten en héél vriendelijk personeel, Alles TipTop